AYDER-AVUSOR-HUSER KARADENİZ YAYLA TURU

Saat 9:00 da Rize’den hareket ediyoruz.Dolu dolu bir gün geçirmek için Fırtına vadisinde Tar deresi bulut şelalesine doğru yol alıyoruz.Güzel bir yürüyüş parkuruna sahip bu şelaleyi gördükten sonra Ayder’e çıkıyoruz.Burada alınan mola ile beraber tulum horon eşliğinde Gelintülü şelalesini fotoğraflıyoruz. Buradan da Avusor yaylasına hareket etmek üzere ayrılıyoruz.Öğle yemeğini Avusor’da aldıktan sonra göle doğru yola çıkıyoruz.Güzel bir yürüyüş parkuruna sahip Avusor gölü eşsiz manzarasını fotoğrafladıktan sonra araçlarımıza dönüş yapıyoruz. Huser yaylasına rotamızı çevirerek harekete geçiyoruz. Huser yaylası gün batımı ve salıncak keyfini yaşamak için ideal bir yayladır.Bulut denizi ve batan güneş insanı büyülüyor.Doyasıya bu güzelliği yaşadıktan sonra dönüş için hazırlıklar yapılır ve harekete geçilir.Bir gün içerisinde bir şelale ,üç yayla ,bulut denizi ve gün batımını bizimle yaşayabilirsiniz.Her turumuzda tulumcumuz mevcut olup yöresel türküler ve sınırsız horon etkinliklerimiz vardır.Siz değerli konuklarımızla tur bitiminde mutlu ve eğlenceli bir turu daha bitirmenin gururunu yaşamış olacağız.

Hotels for this Tour

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “AYDER-AVUSOR-HUSER KARADENİZ YAYLA TURU”